tag:blogger.com,1999:blog-3466775969146060215.post4506263803793382075..comments2021-09-06T13:35:13.741-07:00Comments on jmo blog: vastuseks Kajale: turul me kõik, vennad ja õedJaano Martin Otshttp://www.blogger.com/profile/17929919758920592358noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-3466775969146060215.post-65490305035128781672007-09-27T15:31:00.000-07:002007-09-27T15:31:00.000-07:00Ja jälle spämmib mu mobiilioperaator minu telefoni...Ja jälle spämmib mu mobiilioperaator minu telefoni mingite kuradi pakkumistega. Tänan, EI. Kujutage ette, et mul tõepoolest on internet juba kodus olemas!?! <BR/><BR/>Internetis makstakse inimestele peale, et nad mõttetuid reklaamipakkumisi teatud arv sekundeid oma ekraanil hoiaksid. <BR/><BR/>Viimane hoiatus, kuulus mobiilioperaator! Hakka oma spämmi saatmise eest maksma või lepi sellega, et ma tulen öösel sulle koju ja teen sulle mõne muu toote pakkumise, millest ei saa keelduda!Jaano Martin Otshttps://www.blogger.com/profile/17929919758920592358noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3466775969146060215.post-53187891916837199312007-09-12T08:53:00.000-07:002007-09-12T08:53:00.000-07:00Tnx kaasa tundmast, Toivo, seekord siiski mitte ;)...Tnx kaasa tundmast, Toivo, seekord siiski mitte ;) . <BR/><BR/>Lihtsalt sama kaua, kui mobiiltelefonid Eestis kasutusel on olnud, olen rohkem või vähem reklaamiäriga kokku puutunud. Olen olnud nii reklaampinna müüja poolel kui ka ostja esindaja. Tõsi ta on, et oma kaupa tuleb aktiivselt müüa, kui on palju konkurente. Eesti reklaamikanalite äri eripäraks on, et võimalikke tõsiseid ostjaid on riigis kokku üldse umbes 500. Seega on arusaadav, et neile voolab ettepanekuid hommikust õhtuni. <BR/><BR/>Aga ka need 500 tegelevad oma kauba müügiga sama agressiivselt. Tänagi spämmis kuulus mobiilioperaator mind mingi oma suurepärase, soodsa ja ainult nüüd võimaliku eri-giga-mega-hüper pakkumisega. <BR/><BR/>Kurat! Kaja irvitab, et talle pakutakse reklaamivõimalust argumentidega: 1. ülisoodsalt; 2. kampaaniapakkumisena viimasel hetkel; 3. proovides erinevate isikute kaudu; ning tegemist on kaubaga, mida tal vaja pole, sest ta on nii rikas, ettenägelik ja eneseteadlik, et otsustab ise, millal ja mida ostab. Miks siis peab mobiilioperaator oma kliente idiootideks, kellele võib täpselt samasuguseid sõnumeid telefonile saata?Jaano Martin Otshttps://www.blogger.com/profile/17929919758920592358noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3466775969146060215.post-90740887816658758922007-09-12T08:36:00.000-07:002007-09-12T08:36:00.000-07:00kannataja? :)kannataja? :)Toivo Ellakverehttps://www.blogger.com/profile/17753681912737673083noreply@blogger.com