Wednesday, June 2, 2010

aeg Elisa lepinguid lõpetada

Imetlen juba mõnd aega Elisa iseteeninduskeskkonna ja ka nende klienditeeninduse kliendivaenulikkuse taset. Olen vähemalt 2 nädalat proovinud saavutada lihtsat toimingut: vahetada mulle kunagi müüdud 35o kr-ne "ülihea" internetipakett 99-kroonise "veel vingema" vastu, kuid tulemuseta. ID-kaardiga Elisa iseteeninduskeskkonda sisse loginuna ei lihtsalt ei kuvata mu lepinguid, arveid, nubreid ega muud olulist infot. Küll on seal võimalik lugeda reklaamuudiseid.

Klienditeenindaja telefonil 6 600 600 aga väidab iseteeninduskeskkonna lepingute lingi kohta, et "see peab seal olema" ning keeldub ettepanekust saata neile screenshot, mis näitab, et ega ikka ei ole küll. Rääkimata sellest, et keegi tagasi helistaks või e-mailidele vastaks. Tõenäoliselt ei huvita Elisat mingi Eesti väikeklient.

Nojah. Aeg lepinguid lõpetada. Ja kui keegi Elisas töötav isik peaks teile mingil põhjusel helistama, siis palun pange ta kõigepealt paariks-kolmeks minutiks ooterežiimile ja seejärel öelge talle iga 10 sekundi tagant, et aga ma ju olen juba Elisa VIP-klient.

2 comments:

Larko said...

Mul on täpselt samasugune kogemus Eesti Energia nn. E-teenindusega. Login ID-kaardiga sisse eesmärgiga arvesti numbrid teavitada. Oma lepingunumbri ja aadressi näen küll, kuid ainukene nähtav link viib mind leheküljele, kus võin oma kontaktiandmeid muuta või praeegused kinnitada.

Üleeile seda naljanumbrit korrates tuli pähe, et järsku kasutan ma EE arvates hoopis vale brauserit (Tulirebane). Ei viitsinud Windowsmasinale hääli sisse seada et IEga proovida. Kuna lepingu lõpetamine antud juhul mõjuks mu korteri elektrivarustusele laastavalt, lepisin järjekordselt mõõduandmete meilimisega.

E:r said...

Kurtsin kunagi sarnast häda - http://rings.pri.ee/wp/?p=607.

Samas olen seni Elisa klient ja praegu väga ei virise - hinna ja kvaliteedi suhte (ja 3.5G andmeside leviala) poolest on nad ikkagi OK.