Saturday, November 10, 2007

kuidas ilus väljamaa mees mulle külge lõi


Seda väljamaa meeste värki olen päris palju ja päris lähedalt näinud. Ja mismoodi põhjamaa naised lõunamaa meestele kaubaks lähevad. Ma parem ei kirjuta sellest. Igaüks elab oma elu. Kirjutan hoopis, kuidas väljamaa mees mulle külge lõi.

Skype kasutan põhiliselt tööks ega lase lase läbi andmete vahetust tundmatu nimega. Kord siiski kinnitasin mingi tähendusetu tähe-numbrikombinatsiooni taha varjunud tegelase kontaktid, mille kõrval inglisekeelne tervitus. Olin enne just ühe Londonis elava tüübiga Skypes chattinud, ta palus, et jätkaksin teemat ta kolleegiga. Arvasin, et äkki ongi õige mees.

Aga hakkas hoopis aktsendiga mesijuttu tulema. Et saaks sõbraks ja mis linnas ikka elad ja kui vana oled ja mis värvi silmad. Tuli väga tuttav ette. Tavaline aafrika-araabia beach-boy loba. Järgmiseks tuleb jutt, et tahaks väga Euroopasse elama tulla ja kannaks seda naist elu lõpuni kätel, kes talle paberid vormistab ja raha teenib. Väga ilus ja tähelepanelik jutt. Kui tundetut arvutit vahel poleks olnud, küllap volksutanuks ta oma pruune silmi, mis sügavad, nagu Aafrika öö.
Vennike ilmselt tegi mu nime ja asukohamaad vaadates eksliku järelduse, et olen kena eesti neiu. Küllap on temagi mobiili mälus hulk Jaanikaid, Jaanasid, Janesid ja teisi ilusate nimedega tüdrukuid, keda jälle palmi alla külla oodata. Täitsa mõistetav, et ta oma naise otsingul vahepeal ka mõne mehe andmete otsa komistab. Ega meie ju ka kõigist nende nimedest aru saa, kes naine, kes mees.

Küsisin, et kas tal asja ka oli ja lubasin talle minuti tähelepanu, et oma jutt ära rääkida. Ei tulnud midagi asjalikku. Soovisin talle lõpetuseks: "haram aleikum" ja blokeerisin kasutaja.

2 comments:

Karuema said...

vat mis tore juhus sul :) hi hi.

Eppppp said...

Ilmselt olid siis msn-is ainult Jaano, mitte Martin. Ma ei suuda uskuda, et Martini nime ei teataks.