Sunday, November 1, 2009

reklaamitibi suur saladus paljastatud



Reklaami- ja marketingitibid on mulle alati meeldinud. Eriti seetõttu, et neile meeldib "kuntsi" teha ja toredaid kampaaniaid välja mõelda. Ja, mis kõige lahedam, alati on keegi loll, kes selle kuntsi neile ka kinni maksab. Koos hommikusöögiga.



Näiteks on mind alati intrigeerinud, mis on SELLE kampaania sõnum. Pole kunagi lahti hammustanud ja keegi pole tõlkinud ka. Vahepeal hakkas juba täitsa närvidele käima, et kas olen ise loll või ei saa tõelisest kuntsist aru.





Kuni lõpuks nägin teist reklaami. Mis lõi pildi selgeks.
Asi oli lihtsalt selles, et reklaamitibi palus Jurmalas toimunud reklaami välja töötamise seminar-vöörkšopi hilisõhtuses breinstoormingus AD-d (see on see kõige kreatiivsema kampsuni, pika patsi ja vanamoodsate raamidega prillidega reklaamikutt) briifingu käigus "Do this deep!!!" aga reklaamikutt, oh õnnetust, osutus tavaliseks maameheks ja ei saanud välismaa keelest aru.
Sellegipoolest pani kutt erutava kõlaga sõnad kirja ja nii sündiski kampaania. Aga ilmselt jättis klient agentuurile kampaania eest maksmata, sest agentuur müüs sama kampaania veel teiselegi kliendile maha ning seekord sai sõnad natuke täpsemalt kirja:




No comments: