Thursday, September 6, 2007

Altexi eksperiment kompab piire

Mulle meeldib, kui inimesed on nii enesekindlad, et võivad endale lubada vahedat ausust, mida silmakirjalikemates seltskondades ülimaks ülbuseks peetakse. Altexi Tõnise tänane üleskutse on just selline. Ja õige ongi. Kui küsid, siis mõnikord isegi saad. Kui ei küsi, ei pole lootustki.

Järgime siis Tõnise soovitust ja teeme selle viite: Eturundus! 10
Altexi internetiturunduse konverentsi jaoks ei ole tasuta reklaamist kahju.

Küllap loob neile sel viisil tekkinud kogemus kokkuvõttes kõigile internetikarussellis osalejatele suurema väärtuse kui ära antud summaarne reklaamipind. Eriti, et enamusel blogijatel seisab see nagunii üpriski tulutult niisama. Ja käesolevas eksperimendis osalemine saab blogijatele (sealhulgas loodetavalt minule) siiski hüvitatud, Eturundus!e tasuta pääsme näol. Soodustust pakutakse ka blogide lugejatele, kuid kahtlen, kas keegi minu lugejatest seda kasutab. Kahel põhjusel. Esiteks on enamus lugejaid tõenäoliselt ise blogijad ning teiseks on mu blogi loetavus nii väike, et kasulikku kontakti Altex nende hulgast tõenäoliselt ei leia.

Samuti ei ole veel kindel, kas raatsin konverentsi päeval Tallinna ummikuid nautima tulla, kuid rohkem veel kui konverentsil osalemine huvitab mind, kuidas blogijate aktiveerimise eksperiment ennast õigustab. Loodetavalt saame kunagi ka selle kohta asjaliku analüüsi koos numbritega.

Jõudu igatahes!

1 comment:

Anonymous said...

Jaano, see eksperiment pole reklaam konkreetsele üritusele ja keegi ju mingit reklaamipinda ära ei anna. Ikka otsingumootoritele mõeldud tegevus on see. Iga link sinu lehele annab otsingumootori jaoks sinu lehele plusspunkte. Plusspunktid tõstavad page ranki. Mida kõrgem page rank, seda ettepoole panevad otsingumootorid sinu lehe otsingute tulemustes. Mida eespool oled, seda rohkem su lehel külastusi ja seda parem sinu äri. Mine sellele otsingumootori turunduse seminarile, mille pileti välja teenisid. Saad teada miks selliseid asju tehakse :)