Wednesday, January 30, 2008

vaata uut veebikülge www.MIDa.krt.ee

Oled sa ikka kodus? Tahad tutvuda Annikaga? Valgus nagu paistaks. Õnnestunud teaser-kampaania. Läksin õnge. Puhtalt erialasest huvist, muidugi.

Kontrollisin siis, mida nii kõvasti reklaamitud www.mid.ee pakub. Visatakse edasi EMT lehele. Ulme! Kõigepealt 1 min lehekülje laadimist. Siis algab pikk video. Raha lõhna on tunda nii video teostamise kui massiivse telereklaami kampaania juures. Isegi väga suurt lõhna, et mitte öelda haisu. Iseendast positiivne, et minugi 16 aasta kõnearvete eest on hulk kreatiivseid video-inimesi saanud tavalisest teleklipist 10x pikema filmi toota. Päris kvaliteetse, muide. Ja progejad on saanud filmi veebiformaati väänata. Iseendast tore, et EMT viitsib loomingulisi kollektiive toetada.

Kes ise aega ei viitsi raisata, siis ütlen filmi lõpu ette ära: vana head mobiil-id reklaamitakse.

Midagi konkreetset, uut ega huvitavat ei juhtu. Eriefektid on ka odavad. Nii labase süžee peale oleks muidugi võinud vähe kuulsamad näitlejad võtta, et üllitisele kassaedu tagada. Laboranti võinuks mängida vähemalt Scarlett Johansson. Ja teadlast Sean Connery.

Soovitus EMT-le: kogu selle jama võiks DVD peale kirjutada ja müüki paisata. Saaks teha veel ühe vinge reklaamikampaania. Kõneminuti hinda võiks ka muidugi tõsta. Ja minutipõhise arvelduse ikka sisse viia.

No comments: